*Babyønske* Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er så glad ) Min sambo og jeg har kjøpt oss helt ny familie bil.... Og han har jo ikke vært klar for å få barn.. Men i går når jeg sa til han at vi måtte jo ha barn i den nye bilen.. Da var han enig.. ) Så no har vi blitt enig om å ta det som det kommer, og jeg går jo ikke på prevansjon og det vet han.. Så han er enig i at vi skal begynne så smått og ikke hoppe av i svingen ) Jipppiii.... Så kansje det blir en baby i magen min i løpet av det nye året ... Dere må haa masse lykke til videre jenter, jeg skal krysse fingrene for dere også ;o) Stooor klem fra frøken lykkelig...
babysyk-med spire! Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Heldig du er!! Gratulerer så mye! Hold oss oppdatert da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå