Gå til innhold

Hei hei jenter :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad :o) Min sambo og jeg har kjøpt oss helt ny familie bil.... Og han har jo ikke vært klar for å få barn.. Men i går når jeg sa til han at vi måtte jo ha barn i den nye bilen.. Da var han enig.. :o) Så no har vi blitt enig om å ta det som det kommer, og jeg går jo ikke på prevansjon og det vet han.. Så han er enig i at vi skal begynne så smått og ikke hoppe av i svingen :o) Jipppiii.... Så kansje det blir en baby i magen min i løpet av det nye året ...

 

Dere må haa masse lykke til videre jenter, jeg skal krysse fingrene for dere også ;o)

 

 

Stooor klem fra frøken lykkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig du er!! :) Gratulerer så mye! Hold oss oppdatert da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...