anni ke n - med ny baby Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har nettopp spist noen biter sjokolade med alkohol, er det farlig for fosteret?
L@boline Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hehe....regner med at dette er tull :-)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Til HI..Mener du sånne "konjakk kuler" (skriver det rett frem jeg) ??Det er vell ikke skikklig alkohol i disse??Jeg vet ikke jeg altså..Bare lurer!!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Det er vanlig alkohol i de, men det er jo knapt en dråpe. Dette går helt fint:) Bare styr unna de heretter, det er ingen vits i å bekymre seg over det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå