mams05 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Testet positivt men fikk nå mensen i dag...? Vet ikke helt hva jeg skal tro, har nå vanlige menssmerter, men hadde tidligere i uken ømme bryster og stikninger i sidene....Var testen jeg tok da falsk positiv? NOEN??
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Tror nok ikke at CB digital kan vise falskt positiv. Den slår kun ut på hcg som er graviditetshormonet. Det er annerledes med streker en må tyde selv, der kan litt av hvert komme frem etter 10 min uten at det trenger å bety noe, det har jeg selv erfart. Enten har du nok hatt en kjemisk graviditet (egget er befruktet og har festet seg, men blir skyllet ut igjen sammen med mensen) eller så har du hatt en menslignende blødning selv om du fortsatt er gravid, er en del som har opplevd det. krysser fingrene for at du fortsatt er gravid!!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk også en pos digital test for noen mnd siden, og mensen noen dager etterpå, dette var da en tidlig SA sa gynekologen min. Den er ikke falsk positiv, bare sensitiv og slått ut men så har det nok ikke sittet fast alikavel da?? Vanskelig å vite dette, men det kan jo være du er gravid til tross for mens.. det er noen av den sorten også=) Har du testet i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå