Gå til innhold

hvor lenge var barna oppe på julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her pleier poden å legge seg i 7-hall 8 tida, men takler fint å være oppe en del lengre ved spesielle anledninger.

Så her var ikke poden i seng før hall ti, og han var helt i hundre frem til da:o)

sov til 9 dagen etter og fikk sine 11,5 t med søvn:o)

han er forresten 1 år og 8mnd.

Hva med deres småttinger? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine (2 år og 8,5 mnd) var oppe til klokka 22, uten så mye som en sur mine=)

Og begge våknet til vanlig tid neste morgen, mens mamma og pappa godt kunne tenke seg å sove litt lenger;)

Skrevet

snuppa sovna ikke før 22.45 og ho er 21 mnd.. var helt gira av alle gavene.. hehe..

Skrevet

Vi var på besøk, men han sovna i vogna rundt 9 og jeg vekte han litt over 12 før vi kjørte hjem. La han når vi kom hjem og sov da til halv9 dagen etter.

Han er 2 år og 3 mnd, og er en veldig grei gutt å ha med på besøk :)

Skrevet

Datteren min på 4 år var oppe til 2330....sovnet momentant da...men hun var i godt humør hele tiden, så det gikk helt fint:)

Skrevet

Tobias på 3 var opp til ca halv ti-ti. Da var han trett og sa selv at han ville lalle seg, hi hi;o) Han sov til halv ti dagen etter;o) Milla på snart 5 mnd var oppe til ca samtidig.

Skrevet

Minimais er straks ett år, og la seg 1930 som vanlig på julaften. Eldsta på snart 4 var oppe til 23... Var nok klar for senga allerede kl 22, men mormor jobba seinvakt og kom hjem først 2130, derfor fikk hun være oppe litt lenger. Vi sparte en del av pakkene til mormor kom, så de fikk pakke opp litt sammen :)

Skrevet

Dattera mi på 2 1/2 år legger seg vanligvis i 19-20 tiden, og var klar for senga da pga hadde så liten hvil på dagen. Men hun var nok ikke i seng før 20-20.30. Da var alle pakkene åpnet og det var langt på tide og få henne i seng. Vet ikke når hun våkna for vi sov hos svigers.

Sønnen min på 4 1/2 mnd la jeg rett etterpå henne og han legger seg vanligvis ca samtidig med henne. Han sov til kl var nesten 6 noe som er heller uvanlig. Ga ham mat og vekket han igjen i 9.30 tiden..

Skrevet

Alle barna hos oss (datteren min og søsteren min sine to barn) var oppe til 22. 30, og sov så lenge de pleier

Skrevet

eldste jenta mi på 1år og 10mnd legger seg vanligvis kl 19. (da er hun heeelt ferdig og BER om å få legge seg.)

Julaften var hun oppe til 21.30, og sov helt til 10.30 OMG! (vanligvis er hun oppe i 6-7 tia)

Gjikk kjempefint :o)

Skrevet

mini la seg 23.30 og er 1,5 år.

Var i storform hele kvelden. Hadde med vogn til han, men ville ikke sove da vi prøvde å legge han i 21 tiden.

Skrevet

barna våre (4 år og 4 mnd, og 2 år og 10 mnd) var i seng kl 21.50 den dagen.

de pleier å legge seg 19-20-tida til vanlig.

de våkna rundt 8 dagen etter og var ganske slitne ut over dagen, men det var ikke noe problem. de la seg til normal til den dagen og sov leeenge i dag!

Skrevet

Sander på 21 mnd la seg kl 22 og han og lillesøstra på 5 uker i dag sov til kl 1030 dagen etterpå....

skjønner ikke hvorfor det er så mange som er så strikse med å legge de til vanlig tid når det er julaften.....! man kommer vel ikke ut av rytmen pga en sen kveld vel???

Skrevet

her la jenta mi på 2.8 år seg kl. 23:45 og sov når kl va 23:55 :)

å hun var helt i hundre fram til da.. måtte leke med de nye lekene og koste seg virkelig.. vi sov hos svigers å nesten hele familien var samlet så mye å olle med :)

hun hadde ingen kvil på dagen og jeg var temmelig sikker på at hun skulle sovne rundt vanlig tid i 7-8 tiden, men hun skal ha med seg det meste :D

hun sov til 10 tiden 1.juledag.. pleier å stå opp rundt i 7 tiden til vanlig tid.. men det er jul og mye besøker å hun er lett å få inn i rutinene igjen så det er ikke noe problem..

sengetider er ikke så viktige her i huset i sånne høytider som dette :)

Skrevet

Gullet på 2 år og 7 mnd var i køya ca 2030-2045, og sovna ganske fort. Bør være i seng før kl 20, men det varierer når hun sovner. Sov til 08 i går morges, og til 09 i dag, men sovna seint i går kveld.

I kveld skal vi prøve å få henne til sengs om ca en halvtime, i alle fall innen en time fra nå.

Skrevet

Snuppa her legger seg nesten alltid presis kl 19:00, og sover gjerne 19:10. Men julaften holdt hun det gående til over midnatt faktisk. I ni tiden var hun veldig klar for sengen, men hun var i så godt humør, og vi voksne åpnet fremdeles gaver. Fra da av våknet hun mer og mer gitt. Var i storform da. Og sloknet med en gang hun traff hodeputen selvsagt:) Mini la seg vel rundt 20:00 og sov hele natten.

Skrevet

Eldstejenta på 4 var i seng rundt 23.30 og sovnet nok før hun traff puta. Var i storform hele kvelden. Våknet til vanlig tid ca kl 8 på 1.dag. I går la hun seg til vanlig tid ca 19.30 og sov helt til kl 9.15 i dag..

Vesletuppa på 8 mnd var håpløs på julekvelden, ble nok for mye styr for henne.. Hun sovnet, og våknet, sovnet og våknet. Til slutt fikk jeg lagt henne for natten rundt kl 21.30..

Skrevet

Til 23. Jenta mi på 2 1/2 aldri vært oppe så lenge før, men det gikk veldig bra. Jeg tror imidlertid hun hadde sluknet mye tidligere hvis hun ikke hadde sovet fra 14 - 16 på dagen.

Skrevet

til ti =) legger seg ellers halv åtte. han er 11 mnd og var i hundre på julaften =)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Husker ikke når snulla sovna...var nok i 19-tida eller noe. Alle andre var våkne, men vi åpna jo ikke snulla sine pakker. Så våkna vel hun i 21-tida(?...var like etter at vi andre var ferdige med å åpne gavene), og da fikk hun åpne pakkene sine, og så lekte barna litt før de la seg!:-)

(Hun har vannkopper, og så fikk hun også en tann på juleaften så døgnrytmen har jo vært veldig anderledes i jula uansett)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...