nøste... Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei Jeg er i uke 34 og har stadig oftere kynnere. De er ikke kraftige eller vonde. Jeg er førstegangsfødende. Men jeg lurer på om disse har en sammenheng med at graviditeten går mot slutten. Kan jeg kanskje vente meg at kynnerne kommer enda oftere fremover?
melkekua™ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Kroppen gjør seg klar på det som kommer snart ) Jeg har også begynt å få oftere kynnere, men mine har begynt å bli litt vondere. Nå er jeg andregangsfødende (34+1). Jeg merket ikke noe til kynnere i første svangerskap, bortsett fra at magen strammet seg en gang iblant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå