nøste... Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei Jeg er i uke 34 og har stadig oftere kynnere. De er ikke kraftige eller vonde. Jeg er førstegangsfødende. Men jeg lurer på om disse har en sammenheng med at graviditeten går mot slutten. Kan jeg kanskje vente meg at kynnerne kommer enda oftere fremover?
Blå-Rosa+spire! Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Ja tror nok du må se frem mot sterkere og flere kynnere fremover ja. Alle har kynnere, men noen kjenner de bedre enn andre. De gjør at livmoren modner fortere... Med nr 1. hadde jeg kynnere fra uke 25 ca, denne gangen fra uke 20. Og nå er jeg 33+6 og de er veldig sterke synes jeg, men tror ikke fødselen er umiddelbart i nærheten nei... Men blir de regelmessige og sterke nå bør du kontakte jordmor, hvis ikkekan du bare glede deg over hver kynner du har og tenke at de hjelper mot fødselen, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå