Brummeline3barnsmor Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Gå inn på divax.no....der har de masse kjempefine skreddersydde brudekjoler!!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 jøss,hvor der du de hen a? fikk akkurat tips omm denna,så der skal jeg kjøpe min www.drommekjoler.com
♥2 små gull♥ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Greit nok at det er fine kjoler på divaX, men det er elendig service. Det er grunnen til at jeg ikke ville bestille derfra. Virket nesten som at hun ikke ville ha bestillingen min. Var umulig å få tak i, og svarte ikke på henvendelsene mine. Bestilte heller fra Torunns drømmekjoler, var billigere og mye bedre service. De har mange av de samme kjolene.
venterpånr2 Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er kjempe fornøyd med servicen hos DivaX! Jeg kjøpte brudekjolen min der i sommer. Hun svarte raskt på mail og kjolen kom raskt etter bestilling. Ventet bare i 4 uker!! Kjolen var finere enn jeg kunne drømt om og prisen var heller ingenting å si på. Den kjolen jeg kjøpte kostet over 18 000 kr i en annen brudesalong. Jeg betalte bare 4500 kr hos DivaX! Jeg er iallefall superfornøyd med henne, akkurat passe hjelpsom og veldig rask på å svare på mail!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå