Gå til innhold

Flere som ikke merker spark i ribbeina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noen høy mage, og er 1.77 høy, kan det være derfor?

At babyen har mere plass?

Er forresten i uke 35...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 34+6, merker sjelden spark i ribbena. Hender babyen er inntil, men aldri slik at det gjør skikkelig vondt.

Vil tro at det er fordi du er så høy. Selv er jeg 1.65, men babyen har festet hodet, så sikkert derfor jeg ikke er så plaget med det. Hun ligger ikke så høyt opp.

Godt å slippe sparkene der oppe altså:)

Skrevet

Jeg har ennå ikke kjent spark i ribbeina og jeg har termin 4.jan. Den sparker mer midt på magen og sidene. Aldri vondt.

Skrevet

jeg har aldri kjent spark i ribbeina. håper jeg slipper unna. hører det er vondt:( jeg er bare 1,56 høy. i uke 34.

Skrevet

Har ikke merket noe spark mot ribbebeina jeg heller. Har mest spark mot siden, mellom ribbebeina og hoftekammen. Men ei rumpe eller et hode mot ribbebeina har jeg fått, og det kan være litt plagsomt :-) Prøver å liksom dytte babyen litt til side. Er ikke vondt direkte, bare veldig ubehagelig :-)

Skrevet

jeg kjenner ingen spark i ribbeina. har kjent han sparke mellom ribbeina men aldri på de. sparker for det meste til sidene her... er 29+2

Skrevet

Jeg kan kjenne han strekker seg slik at det presser litt under ribbeina, men har aldri kjent spark eller slag i de. Kun i sidene, midt på og nederst på magen. Ved sist kontroll lå han i hodeleie, og tror han ligger sånn ennå.

Skrevet

Godt det ikke er bare meg da! Er 34 uker,og hun har snudd seg,men aldri kjent noe spark i ribbeina.. Ser bare rompa hennes stikke ut på sidene noen ganger..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Lillegutten min sitter i seteleie, så jeg slipper unna spark i ribbeina=)

Skrevet

Var noen spark i ribbeina i uke 26, men etter det har det ikke vært noe.. Ligger rumpa opp mot ribbeina og hodet ned i bekkenet.. Jeg er bare 165 jeg da.. Jordmor tror gutten må bli lang siden har ligger så høyt allerede.. er 31+1 i dag..

Skrevet

Jeg fødte akkurat nr. 2. Første jenta vår sparket i ribbeina så det gjorde skikkelig vondt. Men denne jenta gjorde aldri det. Det var rett og slett på grunn av at hun lå anderledes i magen min. Begge to hadde hodet festet da det var ca 4 uker til fødsel. Størrelsen min hadde ingenting å si, og første jenta var 3600 og nr 2 var 4100.

Vær glad dersom du slipper slike spart...det kan gjøre fryktelig vondt!!

Skrevet

er 34 uker på vei i morgen, og har ikke kjent noe spark i ribbeina... Kjente det ikke sist heller. Det jeg kjenner, er at babyen ligger og presser mot ribbeina, og det er ikke noe godt det heller..

Skrevet

Ingen spark i ribbena her heller, hun sparker mer på magen. En dag sparka hun meg i hjertet! Det var skikkelig sært! Heldigvis snudde hun seg fort...

Tror ikke hodet har festet seg her enda. Jeg er 170 høy, og 36+5 gravid:)

Skrevet

Etter 2 svangerskap har jeg enda ikke hatt et eneste spark i ribbena. Rolige jenter jeg bærer på. Nå har jeg endelig kommet til termin, og har kun litt buling og en fot som går opp og ned langs siden. Er 172 på strømpelesten.

Skrevet

høyden har vel lite å si, er selv 174, dattera vår sparket til stadighet opp i ribbena til hun snudde seg, da lå rumpa oppunder venstre ribben.

Er nå i uke 30 med nr 2, har ikke merker spark i ribbena denne gangen, men det hender at rumpa eller hodet ( vet ikke helt hvordan babyen ligger, kjenner det ikke så godt ) ligger oppunder venstre ribben, men ikke konstant, enda....

Skrevet

Jag har ikke kjent spark i ribbena, hverken forrige gang eller nå. Jeg er lav, men magen ligger "utenpå", føler ikke at livmora ligger under ribbena i det hele tatt liksom, i alle fall ikke babyen :-) Men har 5 uker igjen enda, det kan vel komme enda...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...