baby nr 3 på vei! Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Har ei jente på 7 mdn. nå, hun nekter å ta flaske/kopp, men er veldig flink til å spise grøt og middag.. frokost, middag og kvelds.. Lurer på om jeg skal unne meg noe å drikke i kveld, men har ikke så go greie på hvilke regler jeg må forholde meg til om jeg drikker alkohol og ammer.. er vin og øl bedre enn sprit? hvor lenge etter jeg har sluttet å drikke må jeg vente før jeg ammer igjen? og må jeg pumpe meg? Å selv om hun spiser, så må hun vel ha noe å drikke? å det vil hun ikke, annet en fra puppen..hjelp?!
L.P.R Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Når alkoholen er ute av blodet er den ute av melken, så det hjelper ikke og pumpe og kaste melken. Har ikke oe og si hva slags alkohol du drikke,men spriten er jo selvfølgelig værts. Hvis du ikke drikker deg full, og du slutter og drikke tidlig på kvelden så kan du fint amme morgenen etter:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå