Gå til innhold

dillemma i heimen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo vil til hjembyen sin for å feire nyttår men jeg orker seriøst ikke, han tar IKKE hensyn til hva jeg mener. "Nei, jeg gidder ikke sitte her på nyttårsaften" . Jeg er syk,hoster og ikke i form i det hele tatt så skal jeg kjøre 9 timer i strekk for at han skal kjøre rundt å råne sammen med kompisene sine?!?! NEI TAKK DU! Tryll meg vekk, vær så snill?!?! :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han kan vel dra alene?

Skrevet

heller alene, enn med en bortkjemt fyr som heller vil råne med kompiser!! herregud for en dott!

Skrevet

nei,desverre.. de skal feire hvert sitt med sine familier osv .. Jeg reiser IKKE til mamma for hun røyker inne og nekter å ta hensyn til både meg og snuppa ..

Skrevet

Kan du ikke be moren din hjem til deg da? Hvis du ikke vil til henne pga. at hun røker inne... hjemme hos deg bestemmer du, og da får hun gå ut og røyke.

Skrevet

Hadde du bodd nærmere meg skulle du fått kommet hit og feiret nyttårsaften sammen med oss :) Vi er en inkluderende familie, og alle hadde tatt imot deg og jenta med åpne armer :)

Skrevet

Vel, jeg hadde heller foretrukket å være alene og hatt ansvaret for om det ble en bra kveld eller ikke istedet for å ha en sambo som ville gjøre alt annet enn å sitte hjemme med meg ihvertfall. Råne hørtes heller ikke særlig fristende ut..Særlig ikke å kjøre 9 timer i forkant og etterkant

Skrevet

er andre grunner også til at jeg ikke vil ha mamma rundt meg.. Hun overstyrer meg så forferdelig og tar knekken på meg psykisk..

vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, er helt gåen og tanken på 9 timer kjøretur nå gjør meg kvalm :s

Skrevet

Det er ikke særlig fristende,spesielt ikke når mannen er 30 år gammel snart og bør egentlig har gitt seg for lenge siden med dette her.. men han sier at han er "født" råner og han kommer aldri til å gi seg med det..

*snøfter*

Skrevet

Hæ? HAr ikke dere barn da? Også vil han på fest? Jeg skjønner meg virkelig ikke på mannfolk noen ganger...*rister på hodet*

Skrevet

Men hvis dere drar på rånetur, hva med datteren deres da, hvor skal hun være? Regner ikke med at hun skal være med på råningen?

Skrevet

Bli hjemme og kos deg med barnet ditt..., la han dra avgårde hvis samvittigheten hans er ren.....må le litt med tanke på at han skal fortsette med råningen..., ser ikke for meg en 60 år gammel råner...he he........., håper det ordner seg for dere:-)

Skrevet

er ikke snakk om noen fest men jo,vi har ei datter ilag og nr 2 er på vei.. Men det er snakk om RÅNING. sitte på hydro/statoil i 4-5timer i strekk,kjøre litt rundt og nye 5-6 timers sitting i bil.. Han har vel planer å ha henne hos farmor tenker jeg..

Skrevet

Nok en absurd problemstilling.

Dersom du bor sammen med en voksen mann som mener at å dra med en syk partner på nitimers kjøretur for å råne rundt Statoil eller hva det nå var snakk om: Dropp ham.

Dersom du bor sammen med en voksen mann som egentlig er en allright fyr, men akkurat i denne settingen fremstår som en tulling: Snakk med ham, ikke oss.

Skrevet

Å herreguuud! Har han virkelig ikke blitt voksen enda! Samme gamle idioten?? Unnskyld meg, men nå ble jeg irritert, altså! Nei, kjøp inn en kilo sjokolade, 3 liter cola og kos deg med jenta di alene og la han feire nyttår som han synes er koselig... Skal tenke på at jeg feirer med deg, jeg!

(og til dere som lurer, ja jeg kjenner denne mannen aaaalt for godt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...