Gå til innhold

Vond rygg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som plages med vondt i ryggen? Jeg er 6+ 4 uker på vei og har ganske så vondt i korsryggen. Har dette noe med graviditeten å gjøre eller er det bare fordi at jeg sover litt mer for tida?

Hilsen en førstegangs fødende, som lurer på alt. =)

Videoannonse
Annonse
Gjest Orkideen
Skrevet

Smerter i korsryggen i svangerskapet skyldes som oftest hormonelle forandringer i forbindelse med graviditeten. Hormonene gjør at leddene i bekkenet blir mykere og det resulterer i vond rygg.

Du vil kunne merke at smertene kommer og går i løpet av svangerskapet. Det trenger ikke være ensbetydene med bekkenløsning.

Ønsker deg god bedring!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...