vannmann84 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Noen andre som plages med vondt i ryggen? Jeg er 6+ 4 uker på vei og har ganske så vondt i korsryggen. Har dette noe med graviditeten å gjøre eller er det bare fordi at jeg sover litt mer for tida? Hilsen en førstegangs fødende, som lurer på alt. =)
Gjest Orkideen Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Smerter i korsryggen i svangerskapet skyldes som oftest hormonelle forandringer i forbindelse med graviditeten. Hormonene gjør at leddene i bekkenet blir mykere og det resulterer i vond rygg. Du vil kunne merke at smertene kommer og går i løpet av svangerskapet. Det trenger ikke være ensbetydene med bekkenløsning. Ønsker deg god bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå