anja,R Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 hvor lang tid tok det før mensen kom etter første avslutet pille kur, er på dag 31 å fortsat ingen tein på at mensen er i anmars,,, har til vanelig en syklus på 26 til 28 dager,,,, ønsker alle en fredelig jul å et godt nytt år,,,
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Alle mine 3 pp med pergo har vært på 31, 33 og 26 dager. Har til vanlig ca 32 dagers syklus og oppover til 70 dagers på den lengste
Kongenpåhavet Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Hei:-) Jeg har tatt doble pergokurer i 2 mnd (september og oktober). Har hatt 1 pausemnd (november) før jeg skulle sette igang med den tredje kuren når ikm skulle komme 20 desember. De andre mnd har mensen kommet som den skulle på dagen. Men har enda ikke fått mensen. Har 28 dagers sykluser. Så nå er jeg ca 6 dager over ikm. Men tok en test på julaften, tenkte at dette måtte være den store dagen for lykke, men neida den var negativ...Så nå vet jeg ikke helt:-) Men kan tenke meg at pergoen kanskje virker litt inn på hele "systemet". At de faste syklusene kanskje går litt i vasken:-)
ønkedrøm Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 syklusen ble verfall lengre på meg! brukte å ha 28dagers syklus men med pergo 33dagers ca... så jeg tror nu da va av dem jeg fikk så lange sykluser:)
anja,R Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 hei å tusen takk for svar,,,, da tror jeg at jeg må belage meg på at syklusen min er litt lenger når jeg går på pergo da,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå