Regnbuemor til 2 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg leter meg svett her, og vet ikke om det jeg leter etter finnes!!!! Snuppa fikk en rosa cd spiller til jul. Det er en inngang der til en 9volts omformer, men finner ikke selve omformeren. Er det noen der ute som vet om det skulle følge med en slik. Har lett gjennom alt gavepapiret to ganger nå. Har satt i batterier i den så den virker jo da men... Noen som vet????
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Står det ikke i bruksanvisningen hva som skal følge med?
selfangerkjerringa Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 kanskje lettere å hjelpe hvis du oppgir merke/modell/produsent?
Regnbuemor til 2 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Har funnet esken, og det står ikke spesifikt hva som skal følge med. Det står at det følger med mikrofoner, og at batterie ikke følger med. Står at det er kontakt til omformer og til hodetelefoner (står ingenting på de punktene da, om det er med eller ikke). Klarer ikke helt finne ut av hvilket merke det er jeg. Den er kjøpt på ekstraleker og finnes i rosa eller blå. Står: sing-a-long cd player, og det er det igrunn....
Regnbuemor til 2 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Noen som vet!!!??? Man kan vel kjøpe sånn i en elektrobutikk? Utenom, eller MÅ det være en som er akurat til den dingsen? (orker ikke lete mer jeg)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Er vel ikke verre enn å ringe butikken i morra?
ana baroma Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Det er inngang til omformere på alle sånne spillere jeg har vært borti, men det har ikke fulgt med en eneste:/ Sjekk om de har noe sånt på Clas Olson eller noe i den duren, evt på en elektrobutikk:) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå