Gå til innhold

Hei,hei! Går dette bra har er terminen 31.aug ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

I går kveld og i natt testet jeg positivt :)

 

Testet negativt t.o.m ikm dagen 21.12 og ble faktisk litt overrasket for jeg var så sikker på at jeg var gravid. (Blir nemlig 4.gangen dette her. Har to gutter fra før,og en MA i mars) Fikk en blødning 23.12,noe jeg selvfølgelig trodde var mensen,men så ble den borte igjen etter litt spotting på julaften...

Følte meg veldig uggen i går,så jeg bestemte meg for å ta en test til i går kveld. Den var positiv,og det samme var den halv 4 i natt. Riktig nok veldig svak,men ingen tvil om at den var positiv.

 

Grunnen til at jeg ikke tørr rope hurra,er jo fordi jeg har hatt en liten blødning da jeg trodde tr kom og litt spotting.. Kan jo være en mulighet for at egget har prøvd å feste seg og ikke fått det til...

Tar en test om noen dager igjen,så ser jeg om den blir sterkere eller svakere/borte................

 

Noen som har opplevd noe liknende???! Nå eller ved tidligere svangerskap...

 

Takker for svar;)

Og gratulerer med graviditeten alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go formiddag:) Jeg var på ultralyd på fredag pga blødninger,men lille "prikk" var 8 mm lang å hjerte slo som det skal:) har fortsatt blødninger,men fikk beskjed om å bare ta det helt me ro så vil detta gå bra sa legen til oss! (har to barn fra før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynnte å blø, dagen etter kom det ikke mer.

Så var jeg på butikken og nøys, og da stakk det i magen. Da reiste je rett på apoteket for å ta en test og den var postiv.

Jeg føler meg velldig gravid så jeg er ikke redd for det lille jeg blødde.

 

Da jeg ventet 3. man derimot da blødde jeg fra 4 - 12 uke. Mer en mensen. Det gikk faktisk bra da også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar begge to:)

 

Da det endte med en ma i mars hadde jeg helt fra jeg testet positivt på testen,en følelse av at noe var galt. Symptomene ble plutselig bare borte,og da ante jeg ugler i mosen. Og så kom blødningene...

 

Denne gangen føler jeg meg fortsatt veldig gravid,så det er kun dette med at jeg har hatt små blødninger og spotter litt,som gjør at jeg er usikker og har en smule "panikk/angst" for at dette som skjedde i mars skal gjenta seg.

 

Men det gjenstår vel bare å se om testen blir sterkere om et par dager;)

Gjør den det,tørr jeg kanskje slippe jubelen løs!!!?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...