vannmann84 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Noen som kan gi meg noen gode råd mot luft i magen. er 6+ 4 uker på vei og våkner ofte opp med kolikk smerter... Slitsomt og vondt.Var ikke plaget med dette før jeg ble gravid.
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Minifom tabletter fås kjøpt på apoteket. Det får luftboblene til å sprekke og brukes på babyer med mye luft i magen. Jeg har brukt det i noen dager og det hjelper, men vær obs på at det kan ta et par dager før det begynner å fungere. Er kjempe vondt. Lå våken mesteparten av natta pga luftsmerter.
Nelle med kul på magen :-) Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Ser du har fått råd... Vil bare joine klubben jeg, jeg promper som en dampmaskin og jeg er så lykkelig for at mannen min er og jobber akkurat nå her jeg sitter med oppblåst mage og en gass utav en annen verden :-( Tror jeg skylder på juleribba- i allefall lukten.... :-S He he, uffameg.........
vannmann84 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Tusen hjertelig takk. Skal løpe til apoteket i morgen. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå