mams05 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hei. Jeg testet positivt 23 som da var 3 dager etter IKM, den var "positiv". Men i dag fikk jeg plutselig TR, noen med erfaringer hva dette kan være? Har jeg mistet eller var det en falsk test kanskje?
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Villet teste på nytt!!!!Kan være en "blødning" som ikke er farlig,å det kan være at det var en kjemisk graviditet.Altså egget er befruktet med ikke festet seg,husker ikke akkurat det der,men det er mange som blør litt selv om dem er gravid altså!!Uten at det trenger å være noe galt.. Test en gang til du...
Dizzie_mortil3 Skrevet 27. desember 2007 #3 Skrevet 27. desember 2007 Jeg opplevde det samme, trodde det var en SA, men da jeg var nesten 9 uker på vei fikk jeg konstatert en EXU. Lang historie, men jeg ville gått til lege og fått tatt hCG i blodprøve med 2 dagers mellomrom. UL er for tidlig.
☆twinkle twinkle Skrevet 27. desember 2007 #4 Skrevet 27. desember 2007 hva er en EXU da? For to mnd siden testa jeg positivt og samme dag begynte jeg å blø..Er det ikke ironisk? Håper det går fint me deg! Du bør teste igjen ja ...
babyandme Skrevet 27. desember 2007 #5 Skrevet 27. desember 2007 Kan det være festeblødning tro? dersom du bare blør litt 1 dag, trenger det ikke være farlig.. lykke til, håper det stopper da! Snakk med lege/jordmor om du er i tvil..
Har 2 super-gutter :-) Skrevet 27. desember 2007 #6 Skrevet 27. desember 2007 Hei Jeg bare lurer på hva er CB test, TR og EXU? føler jeg leser i koder til tider her på BIM, men er vel litt fersk.. hehe
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 27. desember 2007 #7 Skrevet 27. desember 2007 CB er ClearBlue test TR er TanteRød= Mensen EXU må noen som vet svare på for det vet jeg ikke.... Er ikke enkelt å vite alt, men det kommer etterhvert=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå