Gå til innhold

Hva ville der gjort? Uke 16 og "uvel"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er 16 uker på vei med nr 3, og har siden søndag hatt vondt i magen. Kjennes ikke ut som "båndsmerter", her mer vondt i hele magen. Hadde også begynt å få en liten kul, men når jeg stod opp på søndag var magen helt flat. Og alt av symptomer var borte. Har ikke blødd noen ting, så "borte" får det jo ikke vært. Men rart er det. Hadde en SA i oktober når vi var nesten 13 uker på vei. Er redd for at det skal gå galt igjen. Har tenkt på ringe sykehuset, men er vel redd for at jeg får beskjed at det ikke er noe å gjøre. Er det grunn nok til at jeg burde få komme på sjekk?? Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!!! De pleier ikke være vrange på føden. Jeg ville definitivt ringt og hørt. Huff, det er fryktelig med sånne mistanker og siden du hadde en SA i oktober, så ville jeg tro de tok det alvorlig.

Stakkar, ring du :-)

Lykke til!

Skrevet

Bare si at du har konstant vondt i magen, og at det er ekstra vondt når du trykker på den, så får du nok komme på en sjekk.. Legg heller litt på når du forklarer hvordan du har det, altså bare overdriv slik at du får deg en sjekk:)

Masse lykke til:)

Skrevet

SA, er ikke det at du mister barnet? Hvordan kan du være 16 uker på vei nå, hvis du mistet en i oktober?

Ville uansett ringt og få sjekket det. Bedre med en sjekk for mye enn en for lite, og så slipper du å bekymre deg mer over det dersom alt viser seg å være ok.

Skrevet

Var oktober 06. Glemte å skrive det. Takk for svar forresten. Tar en tlf etterpå, så får vi se om jeg får komme inn en tur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...