Gå til innhold

Jøss, hurra for nutrilett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha slanket meg 25 kilo på den sunne måten, måtte jeg ty til nutrilett på de siste gjenstridige kiloene. I desember gikk jeg ned hele 7 kilo. Da spiste jeg middag, og frokost, mens jeg spsite shake til de andre måltidene. En shake mer enn anbefalt. I tillegg gikk jeg mer tur enn vanlig. Jeg var redd jeg gikk opp igjen i jule, men er fremdeles 7 kilo lettere. Har kost meg med god julemat, men alt med måte.

Så nå er jeg klar til å gå ut i jobb igjen, mange kilo lettere enn da jeg var der sist. Kommer til å bruke shake til kvelds en stund fremover til forbrenningen min øker igjen. I tillegg legger jeg inn litt flere joggeturer.

God jul alle!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er!!

Hvor får du kjøpt sånn Nutrilettshake? Smaker den godt?

Når spiser du siste måltidet for dagen? (altså shaken da, når det liksom er kvelds.)

Skrevet

jeg har ikke prøvd nutrilett, men jeg har prøvd noe jeg kjøpte gjennom LR. Det er samme prinsippet..

Jeg drakk den shaken til frokost og lunsj, og spiste ofte et knekkebrød ved siden av.. og gikk ned 7 kg på 3 uker. og har ikke gått de opp igjen enda...

tror jeg skal ta en ny runde med dette etter jul ja!

har egentlig like mange kg til som jeg vil ned... trener og beveger meg som normalt.

Skrevet

har også ei venninne som brukte nutrilett..med det samme hun sluttet å bruke det, gikk hun opp det dobbelte...nei slankekurer er ikke løsningen.

Skrevet

Nå er det ei uke siden jeg slutta og har ikke gått opp et gram. Trener og spiser sundt.

Skrevet

Hva mente du med at slankekurer ikke er løsningen Mamma25?

Her har HI tatt en avgjørelse ved å bruke alle midler for å slanke seg også kommer du med sure oppstøt som dette....

Din holdning gjør aat mange sliter med selvbildet sitt, har du tenkt på det?

Hi.

Synes du har vært veldig flink til å ta tak i ditt eget liv. Man trives ikke altså gjør man noe med det.

Fortsett med det:o)

Lykke til videre...

Skrevet

Nutrilett har de på dagligvarebutikkene og jeg bruker tupperware sin shaker. Godt er det vel ikke, men det glir lett ned. Jeg tar det siste måltidet rett før jeg legger meg.

Skrevet

Vet du hva mamma25? Du kan ikke komme her og si at slankekurer ikke er løsningen... ;p

Noen går opp igjen ja, men det fins flere som ikke gjør det!

Jeg gikk på Noka-dietten i sommer, og gikk ned litt over seks kilo. Selv om jeg har sluttet på den, så har ikke kiloene kommet tilbake...

Skrevet

Grattis til HI forresten, sånt føles godt! Nyt det! ;)

Skrevet

wow synes du har vært superflink jeg. Misunnelig er jeg også:) Tror jeg skal ta meg selv litt i nakken på nyåret hehehehe må vente til da:)

Skrevet

LOTP...

Det er viktig å kose seg litt også:o)

Ha en fortsatt fin jul...

Ps: Blir du med 19. januar?

Har sendt deg mail.

Skrevet

Så flott:o) Du har jammen vært flink! Jeg har aldri prøvd de shakene, men liker godt nutrilett-barene. De spiser jeg stort sett til lunsj, men ikke for å slanke meg egentlig, men fordi de smaker godt og fordi de er kjapp å spise;o)

Skrevet

Mamma25: Det der stemmer ikke. Hvis man veier det det er meningen man skal veie når man begynner på kuren, så går man nok opp igjen. Men kroppen har en naturlig vekt, og de fleste som begynner på kurer er noen kilo over denne vekten, f.eks etter svangerskap. disse kiloene vil ikke komme på igjen, fordi kroppen er tilbake til sin trivselsvekt.

Jeg er f.eks 15 kg over det jeg alltid har vært, og har tenkt å gå ned disse. skal begynne på kur jeg også, begynner over nyttår. selvfølgelig i kombinasjon med omlegging av kosthold (som jeg allerede har gjort) og trening. Går man tilbake til å leve på hamburgere og godteri etter kuren er det klart man går opp igjen. men så lenge man bruker like mange kalorier som man inntar vil vekta stå i ro.

Skrevet

Skal en ned i vekt, må en jo bruke en slankekur. Jeg synes trening og sundt kosthold er den beste og har brukt den i et år nå. Jeg gikk opp veldig mye mitt siste svangerskap og ville ned igjen. Men de siste kiloen satt så godt.at jeg måtte prøve noe annet. Jeg er enig i at hvis en bruker nutrilett en uke og deretter spiser mye etterpå, går en opp igjen. Men jeg lever sundt og trener og er blitt veldig bevisst på hva jeg putter i meg.

Jeg trenger jo ikke være lik venninnen din da, vi er da forskjellige. Men takk for den hyggelige oppmuntringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...