Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 er i uke 37 og igår kveld da sambo skulle massere beina mine, var føttene SÅ kraftige!! Kunne ikke se anklene mine, uff var litt ekkelt... Får alle vann i kroppen i slutten? Nå spiste jeg jo masse salt pinnekjøtt dagen i forveien?!
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 hehe, joda..kjenner meg igjen her.. føler meg som ei 80 års gammel dame... føttene mine er som klubber... har hatt det de siste to ukene.. har prøvd å holdt meg unna saltet mat, men det er jo litt vanskelig å holde seg unna i disse tider.. Mitt eneste råd til deg er å holde deg MYE i ro, sov med beina høyt på en haug med puter og drikk masse,masse,masse vann! Vannet i kroppen forsvinner ikke, men det blir betraktelig mye bedre.
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Her har både føtter og hender vært oppblåste siden uke 32, og det er ikke noe særlig nei :/ Men håper det forsvinner fort etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Ja, prøv å ligge mye med bena høyt. det hjelper. Pluss få i deg masse vann. Høres rart ut, men det hjelper kroppen til å få i gang sirkulasjonen igjen:)
camosilla Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 JA!!! Har på følelsen at føttene mine skal sprekke når som helst...
Ein T Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 ja. har 5 dager igjen til termin og di siste dagene har jeg hatt to klubber av to føtter... skikklelig ubehaglig.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Her er også føtter og hender fulle av vann.. Sambo bare ler når han ser de lubne tærne mine... Skoene hans som er 3 nr for store for meg, som jeg bruker å smette på meg når jeg skal ut å hente ved eller noe, har plutselig blitt trange og små... Gleder meg til vannet er borte igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå