Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 ...skulle jeg ønske jeg ikke var som jeg er...
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Ok? Sånn er det vel for oss alle. Noe spesielt du sikter til da, eller?
har fått lita pia Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 korsen e du da? og korsen e det du vil være??
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 Er på det personlige plan.. Har tatt et valg som jeg føler er totalt feil, men som er nødvendig... Og det plager meg.. Verden skal ikke være sånn at man er nødt til å ta sånne valg.. Uten å gå nærmere inn på hva det gjelder, da jeg ikke synes det passer seg å legge ut om sånne ting her..
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Ja, det er ikke lett alltid. Lykke til uansett. Jeg legger heller aldri ut som sånne ting her inne.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 Takk! =) Har på en side fått det mye bedre ved å ta det valget, men på en annen side så er det såpass feil at det plager meg...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Man må leve med de valgene man tar så derfor lønner det seg å tenke litt før en gjør ting. Get over it og lev videre.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 Tro meg, jeg har tenkt og tenkt og prøvd og prøvd... Jeg lever videre og har det bedre enn før, men det er ikke lett så lenge jeg synes det er et unødvendig valg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå