semma Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Venter nr 3 og er så framtung.. ;o) Med nr 1 slet jeg med press på ribbeina, men dennne gangen kan jeg nesten ikke sitte pent på en stol- uten å få hele magen på fanget. Har kjøpt meg magebelte (Anita) og det hjelper en del. Betyr vell ikke at fødsel er nærliggende...? Har jo 11 uker igjen til termin!!
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Nei, tvert i mot, tenker jeg. Er i uke 30 selv og gleder meg litt til han kommer seg litt lenger ned i bekkenet så tyngdepunktet blir bedre. Så jeg tenker at når det føles som om hele livmoren henger "utenpå" kroppen foran, så betyr det at det ennå er lenge til fødsel... Men det er mulig at jeg misforsto deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå