Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg opplevde mitt livs værste mareritt i går. Skulle ut med babyen min på fire måneder som skulle sove formiddagsluren i vognen sin. Hadde skinnpose og teppe i den ene hånden ob babyen min på den andre armen. Er så redd for trappa alltid og tar et skritt av gangen fordi jeg er redd det skal være glatt. I går regnet det. Plutselig bare forsvant beina under meg og jeg datt på ryggen i trappa, babyen ble slengt opp i lufta datt ned noen trinn og landet på hodet ned i en steinlagt hellegang. Han skrek heldigvis med en gang. Jeg tok han opp og var i sjokk. Mannen min hørte rabaldret og sprang ut til oss. Babyen min skrek og skrek. Vi fikk han inn og sjekket han. Han hadde en kul i panna. Men jeg var hysterisk redd for det vi evt. ikke kunne se. Reiste på legevakten. En sykepleier tok oss i mot og tok en rask sjekk. Hun sa at alt så veldig bra ut så langt. Etterpå kom vi inn til legen. Fant ikke noe alvorlig, men vi måtte være obs på hjernerystelse utover. Vi hadde vært kjempeheldige. Jeg er helt ferdig i dag også. Også jeg som har mareritt om sånt og er overforsiktig med alt. Jeg er så lei meg. Han hadde godt med klær heldigvis. Tok vel litt av det.Sykepleieren sa at i 99 % av tilfeller med fall hos babyer ender det godt. De er veldig myke, og det skal mye til at de brekker noe. Han er i superform nå og får masse kos hele tiden. Pass dere for glatte trapper dere. Vi skal straks det åpner ut å kjøpe noe som kan skrues på trappa så det ikke skjer igjen.
trillemamma Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Ååh, stakkars dere. Heldigvis er de små mye sterkere enn vi tror.
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 huff ikke noe kjekt , men det går nok bra :-) utrolig hva de tåler
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 huuuff.. d e mitt værste mareritt at skal skje.. det var bra at d gikk så fint da... *sender en god-bedring-klem*
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Min baby falt av sengen for noen dager siden. Heldigvis gikk det kjempebra, men føler meg såååå teit, var såå lei meg og synes så synd på han. Det skjer så fort. God bedring til din lille gutt!
SuperGlad Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Svigermor datt ned trappa med sin datter som da var 8-9 mnd. Hun fikk 3 kraniebrudd. Svigermor fikk helt panikk selvfølgelig, men jenta har tatt ingen skade av fallet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå