Monajenten Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har hele tiden trodd at når man sender smokkene til Kaptein Sabeltann, så får man diplom tilbake. Har lett på nettet nå etter adressen dit, og fant den. Men det står ingenting om diplom. Får de ikke noe bevis på at de har gitt smokkene fra seg altså? Storesøster her i huset som har vært helt avhengig av "sovesmokk", har gitt smokkene sine til nissen for å sende til Kaptein Sabeltann, og gleder seg til diplom...:-/
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Vet jeg ikke, men kan du ikke lage et selv da?
Mrs. X Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Gutten min fikk diplom når han sendte dit.... I verste fall kan du jo lage selv:)
Monajenten Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. desember 2007 Ja, har tenkt på det. Men har ikke skriver:-/
Mitt_nick_er_Nick Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Gutten min fikk et postkort fra Sabeltann i ettertid der det stod at han skulle passe på smokkene. MEN, det tok mange måneder før han fikk det. Hadde nesten glemt hele greien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå