Gå til innhold

Kaptein Sabeltanns Smokkarium


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden trodd at når man sender smokkene til Kaptein Sabeltann, så får man diplom tilbake.

Har lett på nettet nå etter adressen dit, og fant den. Men det står ingenting om diplom. Får de ikke noe bevis på at de har gitt smokkene fra seg altså?

 

Storesøster her i huset som har vært helt avhengig av "sovesmokk", har gitt smokkene sine til nissen for å sende til Kaptein Sabeltann, og gleder seg til diplom...:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min fikk diplom når han sendte dit....

I verste fall kan du jo lage selv:)

Skrevet

Ja, har tenkt på det.

Men har ikke skriver:-/

Skrevet

Gutten min fikk et postkort fra Sabeltann i ettertid der det stod at han skulle passe på smokkene. MEN, det tok mange måneder før han fikk det. Hadde nesten glemt hele greien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...