Gå til innhold

Når begynner de med truse og undertrøye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi fikk det til i str 98. Hun er nå 20 mnd, og bruker str. 86/92, så det passer nok ikke før hun er 2- 21/2 år, kanskje... Men trenger de det da? Eller burde jeg bytte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel om hun har sluttet med bleie eller ikke. Men uansett er det nok stas, og man kan jo bruke truse og undertrøye selv om man fremdeles bruker bleie.

Skrevet

Eg har to tantebarn som begynte med det rundt 3 års alderen. Da sluttet dei med bleie også.

Skrevet

Ja, kan jo kanskje ha det over bleia, selvom det føles litt unødvendig...

Skrevet

Ja det meste går jo an. :) Spørsmålet er om man klarer å få dei over bleia. :) Eg har lite erfaring med det sjølv, ennå. Tulla mi er forløpig kun 20 mnd. Men eg tenkte å prøve å få slutta med bleie rundt 3 års alderen, og kjøper nok truser på den tida også. :)

Skrevet

Snuppa er 24 mnd og begynte med truse her om dagen. Dvs for 4 dager siden da hun sluttet med bleie :-)

Vi har ikke brukt truse over bleie nettopp for å "spare" truser til at det er noe store jenter bruker. Og gjett om vi er stolte med nye truser på :-)

Skrevet

Hva hadde dere gjort da? Beholdt det eller byttet det?

Skrevet

Jenta mi er 19 mnd, hun fikk også truse og undertrøye, men i str 86/92.

Her har vi såvidt begynt med truser når vi er hjemme, altså hun går uten bleie, og gir beskjed når hun vil på do.

Blir noen uhell da, men de fleste gangene går det bra.

Jeg ville spart på det, de fleste slutter vel med bleier mellom 2 1/2 og 3 1/2 år, sånn ca. Så da får du jo bruk for det.

Skrevet

Jeg hadde nok beholdt det, er optimistisk med tanke på bleieslutt litt tidligere enn 3-4 år. Evt. kan du jo bytte det i større størrelse.

Skrevet

Jenta mi begynte å bruke truser da hun slutta med bleie som 2 1/2-åring. Da passet str 98 perfekt. Behold det du :)

Skrevet

Mini på 2 år har sluttet med body, og bruker trøye og truse nå. Str 98 passer fint utenpå bleia, og holder trøya fint på plass.

Skrevet

Ok, da beholder vi det! Var veldig søtt med bilde av tannfeen på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...