Gå til innhold

Spekulasjoner rundt hva vi venter, kjønn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv ønsker jeg ikke å vite kjønnet på ul i morgen,men lurer jo som alle andre på kjønnet. Jeg har 2 gutter fra før. Blir det enda en prins eller prinsesse denne gang? Det får vi vite i Mai.

Men spekulerer gjør jeg likevel. Det jeg har reagert på denne gang er hvor følsom jeg er og hvor store puppene har blitt. Jeg har vokst fra A til C, det er jo litt det på 4 mnd. Puppene er enda ømme(kommer og går)

Jeg har vært veldig trett den første tiden,mer enn jeg kan huske, men nå er det jo 4 år siden sist og jeg har vært gravid, og jeg har aldri vært gravid med 2 barn ved siden av.Svimmelhet er jo stikkord, hvordan første trimester var for meg.Det er disse tegna jeg lurer på om kan tyde på at det kan være en prinsesse. Jeg har ingen følelse for hva det blir. Jeg bytter på å tro og mene noe hele tiden.

Blir like glad uansett, bare kjekt å spekulerer...Andre som spekulerer eller har fått spekulasjonene bekreftet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg spekulert en tid jeg også, men fikk bekreftet den 21 desember.

Denne hangen hadde jeg en følelse på gutt og det pga.alt var ennerledes denne gangnen enn med første mann.

Denne gangnen er hjertesagene lave (135).Jeg ahr fått mye kviser, lagt på meg på rompen og låra, var kvelm i begynnelsen og super trøtt, er skjenerelt mer dårlig denne gangen.

Men første mann som ble jente var hjertesalgenen høye, har aldrig følt meg så bra som den gangen. Ikke kviser, ikke trøtt, ikke dårlig som sagt alt var bare topp da.

Så denne gangne får vi gutt som vi ønsket oss.Jordmor var 99% sikker.

Skrevet

Jeg var bombesiker på at jeg ventet jente denne gangen, og har fått bekreftet misstanken 2 ganger på ul :) Har ventet jente 2 ganger før, og gutt 1 gang, og symtomene var så like da jeg ventet de 2 første:

*den mørke stripen på magen går helt opp til mellomgulvet (kun til navlen da jeg ventet gutt)

*pica på syrlige grønnsaker/frukt (ingen da jeg ventet gutt)

*tidlig halsbrann

*ekstremt trett i starten

*mer mage "på sidene" (hadde mere midje med gutten)

Skrevet

Jeg vil ikke vite det før barnet kommer, men lurer jo litt for det selvfølgelig.

Er min første så jeg har jo ingenting å sammenlikne med. Har vært litt kvalm, veldig trøtt og blir fort sliten, men ellers stort sett i god form. Har nå i det siste begynt å merke litt vondt i korsryggen.

Har nesten ikke mage, begynte så vidt å synes på meg rundt 24-25 uker. Magen er på en måte "flat" og lang - begynner høyt oppe. Ingen tydelig kul.

Har ingen følelse av kjønnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...