BambiPåIsen Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Her bare klkør det i halsen og jag må hoste hele tiden. Noe som hjelper for holder på og bli sprø!!!
Expat Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Du kan jo forsøke vanlige smertestillende? Varm solbærtoddy? For sånne "bedøve i halsen" tabletter må man jo ha med ifra utlandet...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 ÅÅÅÅ- det sliter jeg med også. Hatt det til og fra i 1/2 år nå - siden jeg begynte på ny arb.plass. Blir gaaaal. Ingenting funker. Prøvd Solvipect, Cosylan, Bricanyl turbohaler... You name it.... Ja, kanskje ikke det svaret du var på jakt etter, men... Ville bare si: Bin there...
katlinka Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 For kløe i halsen syns jeg CuraMed, sånne sugetabletter man får kjøpt i butikken hjelper godt på...
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 allergitabletter pleier å hjelpe på meg når jeg er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå