Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 er det noen her inne som er brukere av kondom??har dere blitt gravide med kondom??takk for all svar..god jul til dere
*Super*Mamman* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jepp. Vi ble gravide mens vi brukte både p-piller og kondom... Skulle tro det var umulig, men neida... hehe.. Så her kommer det en liten mirakelbaby:)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Mhm. Første gangen ble vi det. Ikke skjønner jeg hvordan i all verden det er mulig, men tror jeg er overfruktbar hehe :-p
Evab Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Vi ble også det! Er nok ikke den beste prevensjonsmetoden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå