Gå til innhold

Andre som er veldig hovne i under livet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 19 uker på vei og har den siste mnd vært veldig hoven nedentil. Det jeg merker det på er når jeg sitter på huk, presser det veldig nedentil, og må skifte stilling. Sitter jeg på do kan jeg merke ubehag og press og når jeg kjenner eller ser nedenil ser jeg at jeg er mer oppsvulmet enn ellers.

 

Trodde dette kom mye senere i svangeskapet når det begynte å presse på nedentil. Nå har jeg ikke fått særlig mage heller enda da, kanskje det vokser nedover,hehehe nei da,men syntes det er litt rart.

 

Ander som har det likt? eller hvet grunnen for det? hormoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja å atter ja,den er mega stor,så vidt jeg orker sex fordi jeg syns hu er så fæl,hehe...

Skrevet

hehehehe of.... kjente meg litt igjen! Men da er vi ihvertfall 2 med det problemet, det var jo en trøst!

Skrevet

Hehe, gjett om ......det er VONDT !!

Skrevet

Jeg har det også slik. Det er vel pga. økt press mot underlivet. For meg blir det verre og vondere jo mere jeg går og står...usj,usj! Sist svangerskap ble det borte etter fødsel. Så satser på at det går greit denne gangen også;)

Skrevet

Jepp...hender det ja.. Jeg husker ikke helt grunnen til det, men tror det kan være flere: Hormonforandringer, generelt forandringer fordi man har mer blod i kroppen (mengde), underlivet er et særdeles blodfylt sted - mange mange bldoårer, ting "blåser seg opp" for å kunne tøye seg under fødselen...

 

Det går tilbake igjen :o)

Skrevet

Jeg kan huske å ha hatt det i forrige svangerskap,men ikke så tidli som nå..... Men ok..... Trøst at det går over,hehehe.

Skrevet

Varikke sånn sist gang jeg nei,denne gangen måtte jeg slutte å spinne,var jo mærsom jeg gikk med en ballong mellom føttene en uke etterpå...

Skrevet

Hvilke kjønn har du på 1. barn? Hvet du hva de blir denne gang? Noen nevnte hormoner, tenkte om det kunne variere på kjønn på barnet,hehehe. spekulerer!

Skrevet

jente første gang,meen fikk ikke sett det denne gang,navlestreng mellom føttene.....har ikke peiling hvorfor det kan være slik jeg nei,men det ser unektelig rart ut,hehe...kansje det er gutten dah;)

Skrevet

Du får gutten og jeg gjerne jenta, tihi. Har 2 gutter fra før, men har aldri hatt det slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...