Gå til innhold

Skal, skal ikke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, handler om julegaver. Kan nok høres utakknemlig ut, men det er jeg ikke. Handler egentlig om at mannen min ikke viste dette og at han lot seg "lure" av dama på parfymeriet.

Jeg ønsket meg eud de toileten (skrives det sånn mon tro??) med Pure Poison siden jeg elsker den. Jeg fikk Pure Poison Elixir, parfymen, av mannen. Og av unga fikk jeg deoen og body lotionen. MEN, jeg liker ikke å bruke deoer og body lotioner som lukter. I tillegg har jeg lett for å få små allergiske reaksjoner av det i form av kløe og litt utslett.

Mannen hadde ikke fått dette med seg han. Men han fortalte også at når han skulle kjøpe den eau de toiletten så hadde damen på parfymeriet overkjørt han og dratt frem det ene og det andre som han bare "måtte" ha. Han hadde egentlig tenkt og kjøpe noe annet til meg ved siden av den eau de toletten, men pga. at han hadde kjøpt dette andre som kostet mye mere enn han hadde tenkt, så kunne han ikke kjøpe det andre.

Men uansett, jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med deoen og body lotionen. Har ikke åpnet pakkene dem ligger i ennå. Føler også at det er litt ufint og bytte disse tingene siden mannen har kjøpt dem.

Fikk også noe kremgreier til ansiktet av svigers som jeg ikke kan bruke. Bytter man sånne ting eller bare lar man det bli stående til man kaster det lissom???

Synes det er vanskelig å bytte gaver man får. Vil jo ikke være utakknemlig lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bedre å bytte gaver til noe du har behov for, enn om det skal bare stå lenge og så bli kastet?

Skrevet

jeg tror nok de du fikk gavene av ville satt mer pris på om du byttet dem i noe du faktisk kommer til å bruke..=)

si til mannen din at du ikke kan bruke dem på grunn av allergi,så skjønner han nok ddet..=)

Skrevet

Lagra før jeg var ferdig..

Samme hvem det er fra..

Men forstår hva du mener! Vi bytta en gave som junior fikk ifjor av mamma og pappa, men bytta jo til noe vi trengte mer!

Skrevet

Det der er noe jeg aldri har forstått meg på. Hvorfor i alle dager er man liksom utakknemlig fordi man bytter gaver som ikke helt faller i smak?

Er det ikke mye bedre å få noe man faktisk bruker, enn noe som kun tar skapplass og ender opp i bosset?

Skjønner at det kan være et problem, da enkelte blir skikkelig fornærmet om man bytter gaver. Men jeg syns faktisk at det er ganske frekt, jeg. Alle har da virkelig ikke samme smak. Og når oldemor da kjøper en "moderne" duk, eller svigers kjøper én ansiktskrem, mens man selv bruker en annen - hvorfor kan man ikke bytte da?

Jeg hadde ihvertfall blir mer fornærmet om de som fikk gaver av meg lot være å bytte dem hvis det var noe de ikke likte. Jeg har jo tross alt brukt penger på gavene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...