Gjest Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 og den viste ikke gravid... er så skuffa nå..... skal ha ikm om 2 dager.. men nå vet jeg at jeg ikke er gravid..... testet med den 4 dager før ikm en annen gang og da slo den ut gravod... men jeg tok en billigtest i grå og jeg syns jeg så vidt kunne se en liten strek... men jeg har no ksett feil, for da ville vel den digitale slått ut i dag..... å hvorfor kan d ikke gå min vei....
*Lykkeliten* Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hei! Du er nok ikke alene... Hadde ikm 23.des, testet juleaften.. men neeei.. den var neg.. ingen tegn til TR enda..:/ Det finnes håp! =)
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Til håper-så-sterkt: Vet du,du kan fortsatt håpe Jeg har testet neg. noen ganger nå,også på ikm dagen,men ble veldig overrasket for jeg var så sikker på at jeg var gravid. Hadde ikm 21.12,og mensen kom 23.12. Men,tr var veldig rar,kom liksom ikke helt i gang også ble den borte i løpet av 24.12. var litt uggen i går,så falt det over meg at jeg skulle ta en test til,og tro det eller ei,den var positiv Det var den også til morgen i dag!! Som sagt så har jeg blødd litt,så er foreløpig litt forsiktig med å rope hurra... Selv om egget festet seg tidlig hos deg forige gang,er det ikke dermed sagt at det har skjedd nå.. Ta en ny test om et par tre dager du!! Lykke til!!
babysjuk82 Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Negative testa e d tristaste som e!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå