Happy H Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Eg ble innlagt 17desember med alvorlig svangerskaps forgiftning. 19 desember satte de igang fødselen og om kvelden kl 23.25 ble prinsessen vår født. veide 2080gram og va 46cm! Ikkje store jenten, men alt går veldig fint. Vi e på sjukehuset endå pga mitt høye blodtrykk.. men håpa på å komme heim til storesøster sin bursdag på fredag!!!! Masse lykke til videre alle sammen!!!! Klem fra stolt mamma til to prinsesser
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 gratulerer med ei lita jente,så fint at det går bra med lille Tuva,håper blodtrykket ditt går ned og at du får komme hjem til fredag. lykke til
Gjest Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye! Har tenkt på deg. Bra at det gikk fint. Håper blodtrykket ditt senker seg snart. Dere får travle juler framover da, med bursdag rett før jul, og i romjula. Lykke til videre.
melkekua™ Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer med prinsessa ;o) Kose dere masse nå! Godt å høre at alt gikk bra.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye med jenta. Bra alt går fint. Kos dere sammen, og lykke til videre.
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye med den lille jenta! Så flott at alt gikk bra med deg og den lille tross svangerskaps-forgiftningen. Kos dere masse i resten av julehøytiden:)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så masse!!!!!!!! Godt å høre at det går bra med lille Tuva! Var ikkje dette som var avtalen vår da, men det får vel gå greit (Gratulerer på forskudd med 2årsdagen til Hermine også! ) Stor klem!!!
ja08 Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 Gratulerer så mye:-) Ville bare spørre om du fikk noen spesielle tegn i forkant eller om det ble det en rask akutt utvikling av sv.skapsforgiftning. At du fødte nå gjør inntrykk på meg siden jeg har under 5 uker igjen til terminen. Det høres iallefall ut som det gikk bra. Du får vel god omsorg nå som du ennå har høyt blodtrykk, håper jeg. Kos deg med jenta! Håper du rekker bursdagen til storesøsteren. Det blir jo to med bursdag samme måned :-)
Happy H Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2008 Tusen tusen takk jenter!!!!! Har ikkje vert på nett sidn vi kom heim på fredag=) Rakk akkurat storesøster sin 2 års dag. No bare kosa vi oss masse heima!!! E travelt m 2 små, og en jente som ska mates kver 3time hele dgnet, men d går mye bedre enn eg hadde trodd faktisk:) Storesøster e veldig forsiktig m babyen, ska kose og holde heile tio.hihihi.. veldig hjelpsom;) ja08: Eg hadde ingen tegn før d va veldig alvorlig. Fikk plutselig masse vann i kroppen, sånn at eg reagerte og tenkte d ikkje kunne være normalt. Beina mine va som stein harde tømmerstokker, fikk ikkje på sko og hadde ikkje ankler lengre. så ringte jordmor og fikk komme på sjekk. hadde då kjempe høgt blodtrykk og protein i urin. hadde den natten hatt så ondt i hode at d verket i hele ansiktet. alle disse tingene va tegn på sv.forgiftning ho sa nokken hadde lite symptom og d va alvorlig, andre mange symptom og d va ikkje så farlig.. så d e nok forskjellig fra person til person. Miss Ulv; Sku gjerne holdt avtalen vår hadde eg fått lov å bestemme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå