Gå til innhold

Hva er den verste brylluppsgaven dere har sett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den verste jeg har sett er ei sparepære...hahahaha, da må jeg si jeg lo ganske så godt... Han må bare skamme seg..I tillegg er han mangemillionær... Jaja, jeg hadde ikke sett det brudeparet i øye mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være en del av en større gave da... (som f.eks her er første pære i deres nye utebelysning)

Tror mest upraktske gave jeg har sett, var til noen som skulle flytte til Thailand, fikk strikkegensere av en gammel dame de (men sikkert ok å ha når man skal hjem til kalde norge på besøk)

Skrevet

Nei, skal love deg at d der var IKKE en del av en større gave... Han gav en sparepære, KUN en sparepære..

Skrevet

Synst den med sparepæra var ganske morsom!! Spesielt dersom giveren hadde mye penger. Folk forventer kanskje fine gaver av han siden han er rik. Kanskje han ville vise at det er viktig å spare. Morsomt.

Skrevet

To kokte egg med påtegnet smileansikt, samt en flaske eplemost... hehe..

Skrevet

hehe... vi fikk to store katter i tre av en tidligere venninde av mamma.. hun dama er visst så glad i de kattene.... ikke vi da.....

også fikk vi en 6-pakning med noen røde glass - kjøkkenglass av typen kjøpt på nille eller noe av en nabo av foreldrene mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...