Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 julemat:-) Nå har vi spist god mat i to dager og jeg er nesten mett ennå. Juleaften forløp i stillhet hos mine foreldre. Deilig å komme til dekket bord og ferdig mat:-) Kveldens høydepunkt var da lille rosa fikk besøk av julenissen og nektet å ha øynene oppe, hun ville nemlig ikke se på nissefar:-) Når hun etterpå gikk bort til bilde av tanten sin og sa tante høyt og tydelig, holdt vi på å besvime og ble veldig rørt:-) Hun var kun 10 mnd da tanten døde, så vi har gjort en god jobb med å fortelle om henne tror jeg:-) I går var vi 25 til bords her i heimen og det var folksomt! Men man så jo nesten ikke på fatene at alle sammen spiste som ulver, så vi får besøk av brunsjgjester idag også:-) Nå ligger alle her og sover, unntatt jeg som er A-menneske, og jeg nyter en stund for meg selv:-) Blir mye mennesker å forholde seg til og jeg trives godt med litt alenetid:-) Ha en fortsatt fin juletid alle sammen:-)
Gummelillan Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Det har vi gjort! Nettopp inne fra aketur med røde kinn på hele gjengen. Ingen her som lar seg stoppe av at det vel ikke akkurat kan kalles så veldig mye snø det so m ligger her... ;-) Vi har hatt en finn, fin jul så langt og fortsettelsen blir nok også helt topp. Snart settes kursen mot fjellheimen og det skal bli veldig deilig!!!!
Dailis Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Koselig. Vi har hatt en flott jul, men litt spesiell...... Ungene her ble overbegeistret av nissen. Lille snupp fikk ikke sagt hadet lenge nok, hehe. Hadde en koselig julaften, vannvittig mange mennesker her og på 1. dag, koselig var det da. Andre som ikke har en så flott jul nå, så tenker veldig på dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå