Gå til innhold

26 desember ... Hvor mange dager igjen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

16 dager til termin her...38 uker i dag.... begynner og nerme seg...kjenner jeg gruer meg litt nå...begynner og tenke tilbake på forje gange...hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

29 dager igjen her! Synes det er lenge.

Pjokken sitter i sete, så jeg skal på sykehuset nyttårsaften og få dato for keisersnitt.

Kanskje jeg bare har 19 dager igjen?

Skrevet

78 laaange dager. Og akkurat som sist er jeg syk = (

Skrevet

65 dager igjen...glad for julen..da går tiden littebitt fortere

Skrevet

5 dager igjen... Håper å gå over til januar, men med de harde kynnerne, maseriene og nedpresset jeg har fått de siste par dagene så spørs det...

Skrevet

Eg har 11 dagar igjen (forhåpentligvis ikkje meir..:-)

Skrevet

-4 dager her... var på sykehuset på en liten kontroll igår kveld, snuppa har det bare bra inni der og det ga motivasjon til å gå 1 dag eller 4 til hvis det er det sjefen i magen vil=)

Skrevet

35 dager igjen. Han kan gjerne komme 1. januar (hvis jeg bare har fått opp vuggen til den tid...)

Skrevet

har termin i morgen ;P

Skrevet

69 dager igjen

Skrevet

80 dager til terminen sykehuset har kommet med.....75mener nå jeg og de to andre ultralydene vi har tatt....

Skrevet

15 dager igjen..spent på om det blir 2007 eller 2008

Skrevet

26 dager igjen her. :)

Skrevet

21 dager, men håper det ikke blir mere enn til over nyttår. Orker snart ikke gå på de hovne beina lenger. Får ikke på meg skoa til gubben engang.

Skrevet

64 dager.. og nå holder de siste 6 ukene med feber på å slippe taket også.. Nesten så man føler seg som et menneske igjen jo..

Eneste fordel med all denne sjudommen er at matlysten holder seg nede i disse etergilde tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...