Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 16 dager til termin her...38 uker i dag.... begynner og nerme seg...kjenner jeg gruer meg litt nå...begynner og tenke tilbake på forje gange...hihi...
lotta72 har fått Anders Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 29 dager igjen her! Synes det er lenge. Pjokken sitter i sete, så jeg skal på sykehuset nyttårsaften og få dato for keisersnitt. Kanskje jeg bare har 19 dager igjen?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 78 laaange dager. Og akkurat som sist er jeg syk = (
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 65 dager igjen...glad for julen..da går tiden littebitt fortere
FrkGull Skrevet 26. desember 2007 #6 Skrevet 26. desember 2007 5 dager igjen... Håper å gå over til januar, men med de harde kynnerne, maseriene og nedpresset jeg har fått de siste par dagene så spørs det...
Eskimo Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 Eg har 11 dagar igjen (forhåpentligvis ikkje meir..:-)
linenr2 Skrevet 26. desember 2007 #8 Skrevet 26. desember 2007 -4 dager her... var på sykehuset på en liten kontroll igår kveld, snuppa har det bare bra inni der og det ga motivasjon til å gå 1 dag eller 4 til hvis det er det sjefen i magen vil=)
Rebekka og tre vidundere Skrevet 26. desember 2007 #10 Skrevet 26. desember 2007 35 dager igjen. Han kan gjerne komme 1. januar (hvis jeg bare har fått opp vuggen til den tid...)
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 26. desember 2007 #14 Skrevet 26. desember 2007 69 dager igjen
bollamor*med 3 barn* Skrevet 26. desember 2007 #18 Skrevet 26. desember 2007 80 dager til terminen sykehuset har kommet med.....75mener nå jeg og de to andre ultralydene vi har tatt....
ellesant Skrevet 26. desember 2007 #19 Skrevet 26. desember 2007 28 dager igjen her. Det passer fint!
MegOgAlleMine Skrevet 26. desember 2007 #20 Skrevet 26. desember 2007 15 dager igjen..spent på om det blir 2007 eller 2008
camosilla Skrevet 26. desember 2007 #24 Skrevet 26. desember 2007 21 dager, men håper det ikke blir mere enn til over nyttår. Orker snart ikke gå på de hovne beina lenger. Får ikke på meg skoa til gubben engang.
Galskapens overhode Skrevet 26. desember 2007 #25 Skrevet 26. desember 2007 64 dager.. og nå holder de siste 6 ukene med feber på å slippe taket også.. Nesten så man føler seg som et menneske igjen jo.. Eneste fordel med all denne sjudommen er at matlysten holder seg nede i disse etergilde tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå