Gå til innhold

I natt har snuppa sovet Lenge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi kjørte hjem fra mormor og morfar i går, da sovnet hun i bilen. klokken var da ca. 17.15. Våknet heller ikke da hun skulle ut av bilen og tenkte at hun kunne få et kvarter på sofaen før jeg vekket henne. Men det viste seg å være en tapt sak. Ble til at vi la henne. Våknet rundt kl.22 og fikk en flaske melk og sovnet igjen, også fikk hun en flaske i natt og sovnet igjen så fort hun var ferdig med den. Sto opp 08.10. Det blir en 15 timer, hun er vanligvis så tidlig oppe at jeg blir helt imponert =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med sovebarn - det har jeg alltid vært heldig å hatt også:-)

Tror det handler mye om rutiner og avslappede foreldre;-)

Skrevet

Ja, det tror jeg også Attpåklatten.. Etter at vi fikk fast leggetid og faste rutiner på kveld så sovner snuppa av seg selv hveeer kveld i senga si. Ca kl 22.. Før satt jeg opp både til 1 og 3 på natta før hun sovna på puppen sammen me meg. i senga MIIII...Men nå er d sååå greittt=)

Skrevet

Vanlig leggetid er 19-19.30. hun er 2 1/2 år.. blir spennende å se hvordan det blir med soving når babyen kommer (18 dager til termin nå)

Skrevet

Fortsett med leggerutinene på snuppa de. Forutsigbarhet og gjentagelse funker som bare det. Jeg har gjort det med alle mine tre og de har vært glade i sengene sine alle sammen. Med minsta startet vi leggerituale da hun var 3 uker, hun sov rundt fra hun var 4 uker!!! Flaks eller rutiner? Jeg er ikke i tvil:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...