Gå til innhold

Gir det seg ikke snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det har vært mange linker her om omgangssyke, diarè og oppkast. Men hos meg gir det seg ikke! Unga og mannen min fikk det i forrige uke og så kom det til meg også på fredagsnatta og holdt det gående helt til lørdags morgen. Tok det forsiktig med spising de første dagene, men diareen ville ikke gi seg. På julaften spiste jeg bare litt ribbe, riskrem og litt kake. Neste morgen fløy jeg på do med rennende mage igjen. Uvel i magen hele dagen og orket ikke spise noe som helst.

Våknet opp i dag og kjente meg litt bedre. Helt til jeg sto opp og kjente jeg måtte fly på do igjen med diarè. Har drukket så mye blåbær saft, så nå begynner jeg å bli dritt lei - bokstavelig talt. Ikke har jeg matlyst heller. Hvor lenge skal dette stå på? Er det normalt å ha magesjuke nesten ei uke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om de som har lgt to uker i strek, så kommer vel ann på hvor angrepet du er, og a hvilken av sykene (tror det går flere typer)

Skrevet

Det er ikke normalt. 1-2 dager er vanlig, deretter 1-2 døgn med slapphet. Kanskje på sin plass med en tur til legevakta? God bedring hvertfall..

Skrevet

Det går 2 varianter av omgangsyken i disse juletider, og det høres ut som du har fått den sinte av dem:(

God bedring.

Dersom det fortsetter, dra og kjøp Imodeum!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...