LadyLuck & Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Trenger litt tips/råd her. Jeg har vært forkjøla nå i en uke, og julaften og i går hadd jeg også feber. Er innvitert i julemiddag til min far, noe jeg har gletet meg til lenge (ikke så ofte vi ser hverandre). Har ikke lengre feber, og føler meg bere. Atekatten virker lit trøttere enn vanlig, men det kan være de to dagene hs min mor som gjorde (forskjøet legging etc.) Det jeg lurer på er, burde jeg la være å gå, eller går det greit?!?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Hvis du orker så er det vel bare å dra?
LadyLuck & Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 det jeg mener å, og de var ferdig med "syken" (om det da er et snev av den jeg hadde) for en ukes tid siden. Jeg ser det litt ann utover, så får jeg bare holde meg hjemme om formen forverrer seg. (vet det erteit å vente til siste lite, for så kanskje å måtte melde avbud, men satser allt på å kunne gå)
LadyLuck & Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 uff.. virker som Atekatten holder på å bli varm. Håper han sover det av seg nå på formidagen, skal i seng om en times tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå