Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 hennes motoriske utvikling, altså. Hun er 9 mnd og krabber ikke, kan heller ikke sette seg opp selv. Sitter en del på rompa og beveger seg 360 grader rundt når hun sitter der. Strekker seg etter leker og åler seg litt på magen, men havner stort sett bakover. Flere som har samme opplevelsen med like gamle barn, eller krabber alle her inne når de er 4-6 mnd??
potet1 Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Vår nr. 1 begynte å åle seg ved 10 mnd og gikk først når han var 18 mnd. Han er nå en kvikk og rask gutt på 5,5 år, så jeg synes ikke du skal bekymre deg veldig( gjorde det selv;o) hehe). Kanskje du skal være like glad, da "propeller" kan være slitsom nok;o). Vår nr 2, nå 5,5 mnd. er slik, hehe. Alle barn er ulike! Lykke til!
lisje marthemora Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 joda, tulla vart 9mnd i går. Ikke krabber hun, ikke setter hun seg opp og ikke åler hun seg. Men jeg tar det helt med ro, og stresser ikke av den grunn. Jeg har 3 barn fra før av og alle har utviklet seg forskjellig. Jeg ser hun prøver mer og mer, så det er bare og ta tiden til hjelp. Jeg vet også om mange som har barn på 9 mnd som har begynt å gå, og kan IKKE se noen fordeler med det. Så IKKE bekymr deg, det kommer når hun er klar. Og nyt tiden du vet hvor hun er.)))
Millapril Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Kjenner meg godt igjen. Min nydelige datter er ikke den kjappeste på sånt hun heller, og jeg får gjort lite med det. Men i stedet tenker jeg på alle de tingene hun er god på; superflink til å sove hele natten, spiser brødskive selv (pinsettgrep), holder koppen sin fint selv osv. Alle har sine gode sider, fokuser på det og kos deg med den herlige babyen din! Vi får kose oss med å ha "baby" så lenge som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå