Expat Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Jenta mi er 3 i mars. Vi er i junaiten nå, og gubben er brite, så her får man gaver til/før frokosten på den 25. Så i dag hadde "Christmas Clause" som hun kaller det tatt med en stooor pakke til henne med en prinsesse-scooter til henne! Sånn med to hjul bak, helt rosa, disney-prinsesser på... Bjelle og kurv. Hun var helt i hundre og vi filmet selvsagt "A bicycle!" Hun har ønsket seg en sånn for evig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå