Gå til innhold

tillab....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Life in Drammen is hvitt, stille og rolig i øyeblikket:)

I storbyen da?!

 

Fikk masse fint til jul, har riktignok tydeligvis blitt så gammel at de eneste som ikke kjøper kjøkkenting til meg er beste og gubben;)

Men ønskelisten ble avkrysset på samtlige punkter!

 

Hva fikk du?

 

Skrevet

Hehe, i storbyen London er alt fint... :) stille og rolig til den grad det blir stille:-)

 

Jeg fikk en del fint, og en del unødvendig... Riktignok ingen kjøkkenting kan man si... :)

 

Hva fikk du av gubben da...?

Skrevet

Jeg plukket selv ut Kari Traa ulletøy til meg selv som han fikk æren av å kjøpe. (sokker, 2 boxere, bukse, genser) Fikk "kjøkkenradio" som matcher det kommende kjøkkenet og heeeerlig lammetøfler:)

Deilig! Tror jeg fikk en ting til og men kommer ikke på hva!

 

Ingen kjøkkenting?! Nei det var tider det:) Hehe...

Jeg fikk alt fra fjøl til kakefat og oljesjenkere... Makan så mye tull men "har bruk" for;)

 

Meeeeen, nå er den derre sjuke ungen våken igjen, så jeg får ta halen mellom beina og tusle opp:)

 

Natti natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...