Gå til innhold

jævla bio far!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en sønn på snart 9 år..de to har hatt sporadisk kontakt... hatt han på det meste 2 uker på ett år... de siste 2 årene har de ikke hatt kontakt ikke hørt ett ord fra noen i hans familie utenom når det er jul... da ringer de å spør etter str i kler til han. i år spurte jeg moren rett ut om hvorfor de ikke tar kontakt og da fikk jeg slengt i trynet at jeg var forbanna frekk også la hun på... jeg kunne ikke annet å le for jeg traff tydeligvis spikeren på hodet der. tenkte ikke mer over det men så ringte hun 2 dager etterpå... hun måtte få snakke med ### det var veeeldig viktig... snakket med han og ga han nr til faren..... han prøvde å ringe men han tok ikke tlf... faren ringte opp igjen og de pratet... ### spurte om han fikk komme opp men da sa faren at det ikke gikk... han spurte seff hvorfor... og da kom det vanlige svaret at det viste jeg... jeg snakket med faren og spurte hva han mente med det. han skal ikke få legge det over på meg at han ikke gidd å ta ansvar... fdet var pga at han ikke fikk ha han i julen...... men herregud jeg kan ikke sende han til han i julen når de så og si ikke har hatt kontakt... og nå kjenner de knapt hverandre... de har alltid rakket ned på meg og min måte å oppdra gutten på. han har nå fått diagnosen ad/hd.. det fikk de ikke vite før nå jeg føler ikke at jeg må informere de om hva som skjer i hans liv... de gidd jo ikke bry seg... de ringer ikke når han har bursdag og ikke ringte de 1 skoledag heller... de vet ikke hva som intr han... de vet ikke noe... dette ble nok bare rot men måtte bare få det ut.... har nok mye mer på lager men får være nok nå;) hehe men en ting er sikkert.... jeg sender ikke gutten til faren sånn uten videre... de får bli kjent igjen... og går han ikke med på det så synd for han... leger og psykologer vi er i kontakt med er heldigvis enig med meg der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du=)

Virker ikke som pappan er så veldig interessert igrunn.. Å d å sende han til han i jula er vel litt drøyt når han aldri er der ellers.. Ville gutten dit i jula da? Hadde ikke jeg villet hvis jeg aldri var der ellers..

Skrevet

spurte han ikke... har jo ikke snakket med han på nesten 2 år.. går jo ikke ann å sende han opp der da. plutselig skal han ringe rett før jul... hva skal han foressten der å gjøre i julen? være der med fremmede? nei for drøyt..

Skrevet

Klart du ikke skal sende han dit, hele forslaget er helt sprøtt! Han får ta seg bryet med å bli kjent med sønnen sin først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...