Patetica fåkksi Skrevet 26. desember 2007 #1 Skrevet 26. desember 2007 Hvordan kan et saa koselig fint familiespill utvikle seg til et hatspill og et helvete uten like? Jo jeg har svaret; fordi man har to typer spillere: a)de som kaster terningene i hytt og pine og VIPS saa vant vi noen millioner her, og noen hundre tuser der, og heisann! jeg havna visst paa den dyreste byen som man alltid tjener en formue paa! Men egentlig ser jeg ikke forskjellen paa pengene engang. og b)de som er som meg, som tenker seg nöye gjennom, veit hva alt og alle er verdt, og som ALLTID faar tosketerning.
SinSin Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Da må du nesten ta affære og bringe med et par rekvisitta ekstra neste gang du spiller: Til spillertype a) skjulte vannkanoner som du overfaller dem med hver gang det er deres tur...(det står jo ingenting i reglene om at ikke det er lov) Spillertype Bruk Trylleterninger neste gang eller sørg for å sabotere så nok for de andre at du slipper å bruke disse:-) Da går det nok bra skal du se og helvettet er det du som sitter og kontrollerer.... Hilsen selvutnevnt spillspykopat.-)
Turid Laila Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 Jeg er alternativ c. Litt av begge deler, og vinner stort sett alltid. Samboern fikk Monopol til jul, så nå skal jeg jammen slå han, selv om han selv mener at det er umulig! Jah, vi får nå se på det! Han var bedre enn meg i Pondus spillet da. Drittspill!
snickersen Skrevet 26. desember 2007 #4 Skrevet 26. desember 2007 Voksne mennesker som faktisk blir sure i brettspill og ødelegger den hyggelige stemningen er og blir patetiske! Unger som blir sure hver gang de taper må lære seg å tape, og lære at det å tape er ikke noe galt det heller, det er spillet og den koselige stunden som er viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå