Gå til innhold

noen som har "mistet" kvalmen før uke 12?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 11+1 og er egentlig ikke kvalm lenger,,begynte å bli kvalm i uke 7 og ga seg litt etter litt til forrige uke..nå har jeg bare manglende matlyst..ellers har jeg jo ømme bryster og kjenner at det styrer, strekker og stikker der nede : ) så jeg satser jo på at alt er bra..men man begynner jo å tenke..huff..vart litt rotete dette..men er litt trøtt..pleier å være i seng på denne tiden av døgnet til vanlig : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg var også kvalm bare i tre uker i begynnelsen av svangerskapet, så det er nok helt sikkert ikke noe galt i at du har "mistet" kvalmen :) du er egentlig bare veldig heldig! :) Ikke noe å bekymre seg for, noen er jo kvamle hele svangerskapet, mens andre ingenting!

Lykke til med spiren :)

Skrevet

var kvalm til jeg var 10-11 uker på vei.. kvalmen forsvant like fort som den kom...

Skrevet

var kvalm fra uke 7 og håpet veldig på at kvalmen skulle gi seg før uke 12, men ga seg ikke før 14 + noen dg.. men da slapp den:) var vel ikke helt svar på innlegget, men kanskje en oppmuntring for andre som sliter med kvalme og bare venter på at den skal gå over rundt 12. uke. ikke gi opp, selv om den ikke gir seg på dagen rundt tredje mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...