Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken test e mest t og stole på? Clearblue elr quik respons? Erfaringer? Eg ha fådt svak pos t cb,og neg på q.r.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er til å stole på begge to men QR er vel mer sensitiv enn CB, så jeg tror den står ut tidligere...=)

Gratulerer da=)

Skrevet

CB slår ut tidligest altså=)

Skrevet

Takk for svar,d va kosli;-) eg sku hadt mens 23, men iom q.r va neg i går,kan d itj gå an at eg e gravide.har my sympt men.ha fådt pos test tili sist eg va gravid.

Skrevet

Hmmm, høres rart ut..

Min første gang gravid i år fikk jeg en virkelig svaaaaak QR onsdagen, negativ hos lege torsdagen men pos CB Digital lørdagen... men mistet.

Krysser fingrene for deg, og håper du bare har lite hcg i kroppen enda=)

 

Når jeg var gravid med sønnen min fikk jeg svak pos 2 uker etter ikm, nå tidligere svak pos 4 dager før IKM... så det er ikke nødvendig at det er likedan hver gang=)

Skrevet

Hmm..går m angst for hver gang d renne noe..bruka og få dn tanta før tia eg men. E d rart man får håp nårn e sein, og kvalm og trøytt,sløv. Håpe e dr enda,men.

Skrevet

Jeg testet først positivt i går kveld og i dag tidlig(QR-test),og det var etter jeg trodde tr hadde meldt sin ankomst... Kom to dager over ikm og forsvant igjen dagen etter...

 

Ingen vet når egget fester seg,og det er jo først da hcg hormonet blir skilt ut i kroppen ;)

 

Lykke til!!

Skrevet

Hmm.håpe og føle på d beste;-) men trur itj eg e så heldi.har hadt en rar føles på at eg e gravide men.og ble utroli gla ætti dn cb som va pos.men dn qr ødla alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...