Gå til innhold

Jeg har blitt mannemishandler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hentet min dritfulle mann.. Han har vært på fest i kveld, noe som jeg ikke synes noe om for det første. Så ber jeg ham være så snill å ta det litt med ro (for en gangs skyld), og la meg slippe å måtte hente ham i natt. -jada min skjønne frue- svarer han... Så får jeg telefon da kl. 23.00 av en bekjent som sier mannen min er kanon og ligger og spyr- jeg må komme å hente ham. Da jeg så han komme sjanglende mot bilen klikket jeg totalt.. løp ut av bilen og sparket ham alt jeg kunne i siden for så å dra ham over ende! Jeg er så lei meg nå, at det går an å bli så gal og så sint:( Hormonene mine gjør meg helt ut av kontroll!! Men mannen min er 31 år gammel, jeg er så j. lei av at han aldri kan lære å drikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda... det hørtes ikke noe særlig ut! :-(

Må jo si først at jeg ikke har sansen for å slå og sparke, hormoner eller ei. Men jeg skjønner jo inderlig godt at du blir fortvilet, særlig hvis det skjer ofte (noe jeg fikk inntrykk av da jeg leste innlegget ditt).

Jeg tenker vel at de som ikke klarer å ta seg en fest uten å ende opp dritings allerede klokka elleve om kvelden, har et problem med å takle alkohol. Og klarer man ikke å drikke normalt, så bør man kanskje holde seg unna? Dvs ikke at man blir avholds, men at man begrenser alkoholbruk til litt vin og øl til mat osv, men rett og slett ikke "fester" i det hele tatt?

Jeg hadde i hvert fall slitt kraftig med å godta at mannen min oppførte seg sånn. Det er egoistisk og også ganske pinlig... Mannen min er glad i å drikke, og det blir en del av det med jobben. Men han blir sjelden full, og så godt som aldri dritings (har vel skjedd to ganger på ti år). Og godt er det, for jeg tror rett og slett ikke jeg hadde orket å måtte være kranbilservice A/S for stupfull mann til alle tider. Hadde ikke taklet det!

Stor klem til deg.

Skrevet

kanskje det har gått opp et lys for han nå da :-) hehe

hadde nok blitt ganske fly forbanna hvis jeg hadde vært i samme situasjon, vet ikke om jeg hadde turt å slå/sparke, men tent på alle plugger? Yes!

Skrevet

Huffda!!

Forstår godt frustrasjonen din, selv om det var drøyt å sparke:)

Synes det virker helt idiotisk å drikke seg så sansesløst full med en gravid kjæreste sittende hjemme. I tillegg 1. juledag.

Nei, jeg hadde blitt rimelig sur selv.

Skrevet

Hadde ikke henta ham, jeg. La ham ligge å spy. Voksne folk får ta ansvar for seg selv!

Skrevet

Heldigvis drikker ikke mannen min noe særlig. Har til gode å se han skikkelig dritings. Kan jo ha noe med at ha jobber med rusmisbrukere... :)

Men ærlig talt... når en 31 år gammel mann ligger å spyr klokke 23 på kveldn hadde jeg latt han ligge...

Jeg hadde en ignende episode med en ex for noen år siden. Kameratene hadde ikke fått med seg at det var slutt mellom oss og kjørte min drit fulle eks hjem til meg... Jeg lot han stå på trappa og ringte til mamman hans... Hun måtte komme klokken 2 på natta å hente sin fulle 23 år gamle sønn. Jeg ville ikke ha han i hus, og jeg bodde litt utpå bygda..ikke bare å få tak i taxi.

Skrevet

Heeeeeeeeelt enig med Afrodite71!

Skrevet

Ikke for å være frekk her, men vi kan vel gå på en smell vi damer også, og da hadde det vel vært fint om mannen vår kom å hjalp oss hjem vel? Er jo liksom våre nærmeste vi snakker om her da...

Men om dette er noe som skjer ofte med mannen til HI, burde hun nok snakke med han om det, at han får slutte med denne fjortis drikkingen..

Skrevet

HI her.. Er jo glad i mannen min, og hadde jo ikke tort å bare la ham ligge i en grøft en vinternatt. Det skjer hver gang med mannen til HI, derfor jeg overreagerte en smule! Har snakket med ham om det hver eneste dagen derpå. Han lover han skal ta seg sammen, og at det skal bli lenge til neste gang... Gidder ikke høre på det tullet mer for jeg vet det blir akkurat det samme neste gang han mener det er lenge siden han har sett kamerater, og at en fest er den eneste måten å se dem på:/

Skrevet

hvis en fest er det som skal til for å få møtt kamerater på,så mener jeg han bør skaffe seg nye kamerater... en kamerat kommer på besøk midt i uka for å slå av en kaffetår og en prat..det gjør værtfall kameratene til min mann... å så syns jeg mannen din bør ta litt hensyn med tanke på hvilken situasjon du er i også.. har selv igjen 5 uker til termin,mannen drakk 1 pils julaften han...turte ikke mer.. dro 30 mil til familien hans for to uker siden for å feire mannen min sin 30 års dag.. da tok han en pils og en cognaq.. han var også slik før at han spydde å klikka på hver en fest... så jeg skjønner meget godt frustrasjonen din.. men min har tatt til fornuft heldigvis! håper det blir likere hos deg også... lykke til,og fortsatt god jul:)

Skrevet

You go girl ;-))) Kjæmpebra,nu har han kanskje lært ja =) *klapper i hendene*

Skrevet

Off hehe....samme her egentlig!

Jeg kunne ikke skjønne at folk kunne bli så sinte at dem lot det gå utover ting men her har det blitt kasta litt av hvert etter jeg ble gravid

Og sambo strekker seg fint tilbake når jeg reiser meg av sinne...egentlig er jeg ganske tålmodig og snill som hater alt som har med skriking og fysisk angrep....men blir såpass provosert at jeg ikke klarer å styre meg.... trist men sånn er det bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...