Anonym bruker Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 har hørt man skal bruke malt i mme? noen som gjør det og hvor mye bruker dere på 1dl?
Anonym bruker Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Jeg har tidligere fått råd om en kvart teskje. For mye malt kan gi vondt i magen.
Mamma til snart 4 Skrevet 26. desember 2007 #3 Skrevet 26. desember 2007 jeg har en halv teskje i en flaske;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå