meg og mine <3 Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 proactiv solution? (ansikt renseserie) og vibroshape (vibrerende belte som skal øke fettforbrenningen) funker d?
meg og mine <3 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2007 prøver igjen idag da =)
3b@rnsmor-30* Skrevet 26. desember 2007 #5 Skrevet 26. desember 2007 aldri hørt om dette jeg... er det sånn tv-shop-greie eller?
meg og mine <3 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. desember 2007 d vet jeg ikke, har sett d på josefssons (ellos)
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. desember 2007 #7 Skrevet 26. desember 2007 har hørt at vibroshape skal være veldig ubehagelig å ha på. Du får jo trossalt strøm i musklene!! å kan ikke forestille meg at proactiv solution skal være noe bedre en andre produkter, du kanskje får hos hudpleier/apotek e.l. Nei, har ikke tenkt å prøve eller bruke penger på noe av dette det finnes andre, bedre måter å trene kroppen på. vil våge meg på å si at vibroshape er for lathanser. Er en stor lathans selv, men ville ikke ha brukt penger på ett sånt apparat uansett
meg og mine <3 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. desember 2007 det vibroshape beltet jeg har sett er nesten som et masasjebelte,du får ikke strøm men muskelene blir masert slik at fettforbrenningen skal øke ved siden av trening. og d skal visst nok være bra mot cellulitter. ikke veit jeg... =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 26. desember 2007 #9 Skrevet 26. desember 2007 jeg har brukt proactive, og jeg er storfornøyd med det )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå