Gå til innhold

har dere prøvd...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

proactiv solution? (ansikt renseserie)

 

og vibroshape (vibrerende belte som skal øke fettforbrenningen)

 

 

funker d?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri hørt om dette jeg...

 

er det sånn tv-shop-greie eller?

Skrevet

d vet jeg ikke, har sett d på josefssons (ellos)

Skrevet

har hørt at vibroshape skal være veldig ubehagelig å ha på. Du får jo trossalt strøm i musklene!!

å kan ikke forestille meg at proactiv solution skal være noe bedre en andre produkter, du kanskje får hos hudpleier/apotek e.l.

 

Nei, har ikke tenkt å prøve eller bruke penger på noe av dette :D

 

det finnes andre, bedre måter å trene kroppen på. vil våge meg på å si at vibroshape er for lathanser. Er en stor lathans selv, men ville ikke ha brukt penger på ett sånt apparat uansett :D

 

Skrevet

det vibroshape beltet jeg har sett er nesten som et masasjebelte,du får ikke strøm men muskelene blir masert slik at fettforbrenningen skal øke ved siden av trening. og d skal visst nok være bra mot cellulitter.

 

ikke veit jeg... =)

Skrevet

jeg har brukt proactive, og jeg er storfornøyd med det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...