bullebull&gullegull Skrevet 25. desember 2007 #1 Skrevet 25. desember 2007 Jeg er iiisekald på magen hele tiden!! Er det normalt? Hele resten av kroppen er god og varm, men hele babykulen min er skikkelig kald. Syns det er litt rart. Også plutselig begynte jeg da å tenke på at man skal jo være forsiktig med å få magen for varm, for det kan hete opp vannet inni, men kan det også bli for kaldt? Hehe er klar over at tanken sikkert er skikkelig fjern altså, men så begynner jo tankene og da Er 18 uker i dag.
Fru.Antonsen Skrevet 26. desember 2007 #2 Skrevet 26. desember 2007 Kroppen regulerer temperaturene selv. Nå er det faktisk babyen som varmer opp dine organer inne og derfor er det også babyen som regulerer temperaturen der den befinner seg altså magen. Resten av kroppen din har ikke babyen noe med å gjøre forsåvidt så der er det du selv/din kropp som styrer dette jeg er selv nokså glovarm konstant men magen er jeg stort sett kald på så ingen bekymring
bullebull&gullegull Skrevet 26. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. desember 2007 he he ja det er bare så utrolig rar følelse når resten av kroppen er god og varm også kjenner magen ut som en isklump! he he rare rare kroppen altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå