Gå til innhold

Flere med kalde mager???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er iiisekald på magen hele tiden!! Er det normalt? Hele resten av kroppen er god og varm, men hele babykulen min er skikkelig kald. Syns det er litt rart. Også plutselig begynte jeg da å tenke på at man skal jo være forsiktig med å få magen for varm, for det kan hete opp vannet inni, men kan det også bli for kaldt? Hehe er klar over at tanken sikkert er skikkelig fjern altså, men så begynner jo tankene og da :P Er 18 uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen regulerer temperaturene selv. Nå er det faktisk babyen som varmer opp dine organer inne og derfor er det også babyen som regulerer temperaturen der den befinner seg altså magen.

Resten av kroppen din har ikke babyen noe med å gjøre forsåvidt så der er det du selv/din kropp som styrer dette :)

jeg er selv nokså glovarm konstant men magen er jeg stort sett kald på så ingen bekymring :)

Skrevet

he he ja det er bare så utrolig rar følelse når resten av kroppen er god og varm også kjenner magen ut som en isklump! he he rare rare kroppen altså...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...