Gå til innhold

Hei hei


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg ,

da hører du til her , jeg hadde termin 24 des. men min sarah kom 10 des . litt før hun også. jeg stor koser meg med henne , verdens deiligste liten baby . min heter sarah louiza , men vi kaller henne mest sarah .

er du hjemme allerede selv om du fikk henne lille julaften ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig :)

Okay grattis til deg da ;) Sarah er ett nydelig navn hehe

Nei er fortsatt på sykehuset og blir her nok ut uka, jeg tok haste ks pga seteleie.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen , kjedelig å være på sykehuset i jula ,det var jeg så redd for, har 2 andre gutter hjemme som ville ha mammaen sin hjem . så det var godt å slippe. Men det er verdt det, du glemmer ikke denne jula ihvertfall. Tok keisersnitt jeg og , har fortsatt vondt for å stå opp , gå trapper osv. men er på bedrings vei. Lykke til videre da , og gratulerer igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også med her; hadde termin 1. januar men prinsessa kom allerede 11. desember.

Vi koser oss hjemme, og har takla juleselskap hos 3 "sett" besteforeldre. Var spent på hvordan det ville bli, men vesla fiksa det fint. Vi var vel mer stressa enn henne i alle fall...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det gjør noe å være her når jeg har verdens nydeligste tulle ved min side :)

Og pleierne og jordmødrene her på barsel avdelingen er så hyggelige :)

Fikk servert julemiddag med riskrem til dessert på julaften :)

Det værste med det snittet er at jeg verken kan le eller snyte meg uten at jeg merker det :(

Men føler jeg blir bedre for hver dag som går, skal reise hjem på søndag, både gleder og gruer meg, dette er en helt ny tilværelse siden jeg er førstegangsfødene.

 

Tusen takk og i lige så til deg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...