Gå til innhold

Heisann jeg er ny her


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk jenta mi på lillejulaften, så er ganske nybakt alenemor.

Ville bare hilse på dere andre, ha en fortsatt god jul

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. gratulerer så mye! :-) hvordan går det med dere? er det deilig og komme hjem?

 

bare rop ut om du lurer på noe eller bare vil prate. jeg har også bestandig vært alene og det går så fint så.

 

det kommmer det til og gjøre med deg også :-)

Skrevet

Hei mortilgunnar m/ICAs julegløgg, tusen hjertelig takk :)

Vi har det kjempe fint, hun er så nydelig tulle :) er strålende fornøyd med den nye tilværelsen som mamma :)

Jeg er fortsatt på sykehuset, tok haste ks grunnet seteleie så må bli her en liten stund til.

Men det er så koselig her, trivelige personelle og fint sykehus :)

 

Okai den er grei ;) gammel er sønnen din da?

 

Ja jeg vet at dette vil gå bra :)

 

 

 

Skrevet

så bra du trives på sykehuset. jeg husker de føste dagene, gikk bare og så på han og lurte på om det var sant.. hehe. også når jeg skulle hjem fattet jeg ikke hvordan jeg skulle greie meg uten den "senga" med jul på. av en eller rannen grun så hang jeg meg opp i det... hehe

 

sønnen min er 13 måneder og så søt og snill. det føles ut som jeg er forelsket i han, det gjør nesten vodt :-)

 

når skal du hjem da?

 

mit beste tips er "om hun sover i sengen sin når du legger henne så ikke ta henne opp i din fordi du savner henne"

det gjorde nemlig jeg og han bodde der til han ble 1 år.. hehe.. men koslig var det da :-)

 

 

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Neimen, oioioi!

Så du har blitt mamma!:-) Gratulerer så mye med lille Sarah!!!

 

Håper dere har det kjempebra sammen!

 

 

Skrevet

Ja det er herlig å bare titte på det lille nurket :)

hehe okai ;)

 

begynner å bli stor med andre ord :)

 

Skal hjem imorgen, blir rart å reise fra sykehuset med en baby som faktisk er min, helt ny hverdag :)

 

Ok tusen takk for tipset, skal huske på det

Skrevet

Jepp :D

 

Tusen takk :) hun er bare så nydelig, har bilde av henne på msn ;).

Ja vi har det kjempe fint, hun er en rolig baby, veldig snill med mammaen sin :)

Skrevet

har du kommet deg hjem? hvordan går det?

Skrevet

Hei :o)

Gratulerer så masse med den lille jenta :o)

Kos deg og nyyyt tiden :o)

Skrevet

Hei, ja jeg kom hjem idag, det var rart, men også deilig :)

Var så koselig at mamma endelig så lille Sarah, kom gledes tårer :)

Det går veldig fint her, amminga går bra og hun sover nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...